»Razmišljamo o tem, da bi spreminjali lokacije, da se ne držimo samo osrednje Slovenije. Da trgovci ne bodo vedeli, v kateri regiji, kateri dan, lahko pa bodo predvideli teden.«
»Ko en trgovec prodaja štruco po 19 centov, jo potem tudi drugi in tu ni nobene zarote, ampak gre za sistem, kakršen je, da iščemo najnižje cene, jaz nisem naklonjen projektu, kakšen je zdaj.«
»V tem letu smo ugotovili, da ta popis omogoča številne prilagoditve in tako bo tudi v prihodnje. Po regijah ni bistvenih razlik v cenah posameznih prehranskih izdelkov.«
»Omenjena tabela vzbuja sum nedovoljenih ravnanj – tako tistih, ki jih opredeljuje zakon o kmetijstvu, kot tistih, ki jih opredeljuje zakon o preprečevanju omejevanja konkurence.«
»Potrošniki niso zaznali znižanja maloprodajnih cen, zato obstaja tudi sum, da so trgovske verige samo za namen popisa cen za zelo kratek čas znižale cene, po popisu pa jih vrnile na staro ali celo višjo raven.«
»Zanimivo je tudi to, da takšne cene niso bile niti oglaševane prek oglaševalskih kanalov trgovskih verig niti objavljene v njihovih akcijskih katalogih.«
»Navsezadnje bi moralo tudi ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano pred objavo takšnih podatkov preveriti njihovo ustreznost oziroma preveriti posledice takšne objave.«
»Statistični urad RS je namreč na drugi strani objavil podatek, da se je hrana podražila in da ima podražitev hrane tudi vpliv na visoko inflacijo.«
»Cene na Hrvaškem so višje od tistih v Sloveniji. Prihraniš najmanj 20 odstotkov denarja, če nakupuješ v Sloveniji. Če upoštevaš, da ljudje običajno dvakrat mesečno kupujejo špecerijo, potem je prihranek občuten.«
»Celo ljudje, ki živijo dlje od meje kot mi, hodijo v Slovenijo po nakupih. Naval je tolikšen, da če greš v trgovino konec tedna, so police zdaj praktično izropane.«
»S prenovljeno spletno stranjo želijo tudi dvigniti zavedanje vseh v verigi od kmeta do potrošnika, da kupujemo odgovorno, da se zavedamo posledic dviga cen in da smo pri tem tudi bolj pozorni in kritični pri samem nakupu hrane.«
»Z njim smo dosegli zastavljeni cilj, da v težkih časih potrošniku pomagamo z zamejitvijo oz. celo znižanjem cen tistih prehranskih proizvodov, ki so za njega najpomembnejši in so del vsakodnevnega osnovnega prehranjevanja.«
»Nujna bi morala biti primerjava primerljivih izdelkov, da bi se izognili morebitnim napakam in nepravilnostim pri popisu cen, pa bi pred objavo morali trgovcem poslati popis v preverbo, saj bi le tako res zagotovili popis pravih izdelkov.«
»Če izhajamo iz dejstva, ki ga navaja izvajalec, da se popis izvaja iz kupčevih oči, bi ta v primeru, da je zaloga na primer najugodnejših polžkov v posamezni trgovini slučajno pošla, zagotovo izbral cenovno primerljiv izdelek, na primer svedre, ne pa izdelka blagovne znamke Barilla, ki je skoraj trikrat dražji.«